Tallpack Belgium

Tallpack Belgium

Over ons

Sinds de oprichting in 1998 is Tallpack International actief op het gebied van intern transport, pallettransport en -handling en eindverpakkingssystemen. Kernactiviteiten zijn ontwerp, levering en onderhoud van omsnoeringsmachines, palletiseersystemen, palletwikkelmachines, zakkenvulmachines/zakgoed afvullen, rekhoesmachines en de daarbij horende randapparatuur en gebruiksmaterialen.

Hiermee behoort Tallpack International tot de belangrijkste leveranciers op deze gebieden. Tallpack International is voorraad houdend; vanuit de diverse magazijnen worden onderdelen en materialen snel uitgeleverd.

Daarnaast is service en onderhoudsmanagement een kernactiviteit van Tallpack International. Onze service- en helpdesk is 7 dagen per week 24 uur per dag bereikbaar.

Gemarkeerd product

Products

Kunststofband; geschikt voor omsnoeren met handapparaten én machines.

Tallpack International heeft een uitgebreid assortiment kunststofband voor handapparaten én volautomatische omsnoeringsmachines op voorraad. Het te verpakken product vraagt om een specifieke band, geschikt voor de gewenste toepassing. Tallpack International heeft jarenlange ervaring in het omsnoeren en bundelen met kunststofband en geeft gericht advies om tot de beste oplossing te komen. Meest gangbare maten in

Lees verder »

Nieuws

Vacatures

Servicecoördinator

Servicecoördinator

In de functie van servicecoördinator ben je verantwoordelijk voor de technische voorbereiding van servicebezoeken en onderhoudswerkzaamheden aan industriële verpakkingslijnen alsmede de in- en verkoop van onderdelen. Je verzorgt de planning van de service en software engineers.

Je bent de spin in het web met je ambassadeurs functie voor onze klanten en de organisatie.

De technische servicedienst omvat in totaal 12 medewerkers waaronder 2 service coördinatoren en 1 medewerker op de backoffice en 9 service (software) engineers.

Lees verder »
Teamleider planning, service & support B2B (40 uur)

Teamleider planning, service & support B2B (40 uur)

Je bent de voortrekker binnen de afdeling en draagt samen met je team zorg voor een actuele en adequate planning van de service- en software-engineers. Je creëert zodanig zicht op de planning dat er een doorkijk is op zowel de korte als de lange termijn, inclusief de jaarplanning voor preventieve onderhoudsbezoeken. Contacten met zowel onze service-engineers als met leveranciers en onderaannemers zijn aan de orde van de dag. Je levert een wezenlijke, technisch inhoudelijke, bijdrage aan de vraagstukken die dagelijks voorbij komen.

In de voorbereiding op de werkzaamheden bewaak jij dat alle benodigde gegevens, materialen, opdrachtbonnen, e.d. beschikbaar zijn zodat de service engineers hier geen omkijken naar hebben.

Je garandeert dat de activiteiten welke voortkomen uit de servicebezoeken worden opgevolgd. Dit kan variëren van het opstellen van offertes, het inkopen van onderdelen tot en met het plannen van vervolgbezoeken en informeren van opdrachtgevers.

Lees verder »
Group Controller

Group Controller

Je opdracht is helder: samen met je team, van in totaal 5 collega’s, draag je zorg voor een actueel en accuraat inzicht in de geldstromen van de bedrijven behorend tot de Tallgroup. Dit zodanig dat je een wezenlijke bijdrage levert aan het ontwikkelen en uitbouwen van de Tallgroup. Met financiële gegevens, analyses en inzichten sla je de brug tussen het verleden en de toekomst. Je communiceert helder en duidelijk en kunt financiële processen begrijpelijk maken voor leden van het managementteam.

Met welke activiteiten je dit gaat bereiken is voor jou een open deur. In ieder geval bereid je de jaarlijkse budgetbesprekingen voor, adviseer en spar je met directie en leden van het managementteam. Periodieke rapportages en aanvullende analyses zijn voor jou de eindresultaten van de dagelijkse werkzaamheden. Op basis van de rapportages kunnen verantwoorde besluiten worden genomen en is risicobeheersing eenvoudig.

Lees verder »
Manager Maintenance & Projects

Manager Maintenance & Projects

Je opdracht is helder: samen met je team, van in totaal 15 collega’s, draag je zorg voor het technisch onderhoud, service en aftersales aan de door ons geleverde producten en verpakkingslijnen. Onze opdrachtgevers kunnen op ons bouwen en ervaren ons als een professionele, klantgerichte organisatie. De interne service- en helpdesk functioneert zodanig dat de servicemonteurs zich kunnen focussen op hun primaire taak: het uitvoeren van service- en onderhoudswerkzaamheden en het oplossen van storingen. Een goede planning, een adequate werkvoorbereiding én juiste informatievoorziening naar betrokken partijen zijn hierin cruciaal.

Het begeleiden van te plaatsen projecten wordt ook uitgevoerd door de afdeling Technical Operations evenals het verkopen van onderhouds- en servicecontracten.

Jaarlijks stel je een budget op voor jouw afdeling dat binnen het managementteam wordt besproken. Je bent volledig verantwoordelijk voor het realiseren van de in het budget opgenomen doelstellingen.

Lees verder »

Neem contact met ons op

Scroll naar top